HTML

Autodesign - skiccelj autót!

Nem elég fantáziadúsak, nem elég tetszetősek az utcán az autók? Ragadj ceruzát, mutasd meg, Te milyen autókat látnál szívesen!

Friss topikok

  • : Tiszteletem! Én nem is tudom mióta rajzolok komolyabban autókat de valamikor megy valamikor nem .... (2012.10.26. 00:01) Stílus. Most.
  • Haibane: tetszik a verda, Jócóval okosba el tudnám intézni a hitel akkor megy? Kipuffogódobot lehet lyukasz... (2010.04.16. 09:45) Mióta rajzolok autókat?

Linkblog

Stílus. Most.

2010.04.16. 10:13 AlbaZen

Következő versenyzőnk a legnépszerűbb szegmenst, az alsó középkategóriát célozza meg. Emlékszem, mennyire meghökkentett 1999-ben a Ford Focus formája, ami az úgynevezett new edge design jegyében született. Ez a forma 2004-re megérett a leváltásra, és egyértelművé vált, hogy a Ford konzervatívabb irányba lalad tovább. Én azonban valami sokkal merészebb, és sportosabb folytatást képzeltem el akkor, valami ilyesmit:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ebből a szögből nem látszik, de jellegzetes, hátsó oszlopokon felfelé ívelő lámpákat meghagytam. Talán megrajzolom a farát is legközelebb :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://autoskicc.blog.hu/api/trackback/id/tr591925785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Haibane 2010.04.17. 17:42:10

Tetszik, az eleje fordos, de a vége engem az újabb civic formájára emlékeztet.. érdekelne a hátulja :)

2012.10.26. 00:01:15

Tiszteletem!

Én nem is tudom mióta rajzolok komolyabban autókat de valamikor megy valamikor nem .

Lemásoltam egy lapra ezt az alkotást és rájöttem h így kéne rajzolnom h amit én rajzolok és amit te rajzolsz nagyon eltérnek és van hova fejlődnöm tudsz nekem tanácsokat adni h mit h csináljak?

Elérhetőségem : Skype : holtnewl
e-mail : iiisoltesz.k@gmail.com

Üdv Krisz
süti beállítások módosítása